Meest Gestelde Vragen
Het registreren van een werknemer is eenvoudig met behulp van het volgende stappenplan:
1. Ga naar myritmeester.nl en log in met uw inloggegevens.
2. Ga naar het user profiel aan de rechterkant van uw scherm
3. Onder winkelgegevens vindt u de medewerkers die zich aangemeld hebben voor myRITMEESTER
4. Hier vindt u een overzicht van alle e-mailadressen die aan uw winkel zijn gekoppeld
5. Klik op nodig een medewerker uit om een nieuw lid uit te nodigen
6. Voer de gegevens in van de medewerker in en kies hier de rol 'manager' of 'medewerker'
7. Klik op uitnodigen. De uitnodiging is nu verzonden naar uw medewerker.
Als eigenaar kunt u zelf de registraties van uw medewerkers beheren. U kunt medewerkers uitnodigen, uitnodigingen opnieuw versturen of verwijderen en geregistreerde medewerkers verwijderen uit myRITMEESTER.
1. Ga naar myritmeester.nl en log in met uw inloggegevens
2. Ga naar het menu rechtsboven in het scherm (icoon met twee streepjes)
3. Kies Mijn winkels
4. Klik hier op Bekijk mijn medewerkers, in deze weergave beheer u de inloggegevens van uw medewerkers.
Eigenaren kunnen managers en medewerkers uitnodigen. Managers kunnen enkel nieuwe medewerkers uitnodigen.
U kunt uw voorkeuren voor meldingen selecteren in het persoonlijke dashboard.Open uw persoonlijke dashboard en scroll naar de onderkant van je gebruikersprofiel. Door de knoppen aan te passen, selecteer u uw meldingsvoorkeuren.
U kunt uw account niet zelf verwijderen. Om uw account te verwijderen, kunt u contact met ons opnemen via het e-mailadres [email protected] en wij zullen uw account verwijderen.
U kunt contact met ons opnemen door te klikken op ‘
‘contact us’’ in het menu onderaan.
Ga als vertegenwoordiger naar het sales rep dashboard en volg de onderstaande stappen:
1. Zoek en ga naar de winkel van de medewerker
2. Zoek de kaart van de medewerker
3. Druk op de knop "verwijderen
Nadat het proces is voltooid, wordt het account van de werknemer verwijderd en heeft hij geen toegang meer tot het platform.